.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد معاون استاندار مازندران از رسانه ها؟!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه فردا اولین محموله از کمک های مردمی مازندران درقالب هشت دستگاه کامیون وتریلر برای سیل زدگان پاکستان ارسال می شود گفت: خدمات‌رسانی مردم مازندران بسیار چشمگیر بود ولی رسانه‌ها در این بخش پررنگ وارد عمل نشدند.

هادی ابراهیمی ،معاون سیاسی امنیتی استاندار در جلسه ستاد هماهنگی کمک‌های مردمی به مردم سیل‌زده پاکستان با بیان اینکه در بحران سیل پاکستان فاجعه انسانی رخ داده است، بیان داشت: براساس وجه اشتراکی که از لحاظ خرده فرهنگ و مذهب با مردم پاکستان داریم بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب، امداد رسانی بی‌سابقه‌ای از سوی کشور و استان مازندران صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران،وی افزود: بحران اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در کشور پاکستان به حدی رسیده است که تمام کشورها باید کمک‌های بی دریغ به این کشور دوست و همسایه داشته باشند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بیشترین قربانیان سیل پاکستان کودکان و اطفال هستند، تصریح کرد: در اجرای خدمات‌رسانی به سیل‌زده‌های پاستان نیازی به تشکیل چارت ستادی نیست بلکه باید به سویی حرکت کنیم که در امدادرسانی تسریع ایجاد شود و برای مردم قابل ملموس باشد.

ابراهیمی افزود: خدمات‌رسانی مردم مازندران بسیار چشمگیر بود ولی رسانه‌ها در این بخش پررنگ وارد عمل نشدند.

وی بر ایجاد فضاسازی مناسب برای فراهم کردن نیازهای اساسی مردم پاکستان تأکید کرد و گفت: بعد از فرمان رهبر کمک‌های مردمی در مازندران مطلوب بود ولی ضرورت دارد تا خیران در بخش کالاهای مورد نیاز مانند پتو، مواد شوینده، چادر و کنسرو اقدام کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: اگر یک میلیون خانوار مازندرانی حمایت‌های خود را به درستی انجام دهند مشکلی در این بخش نخواهیم داشت.

وی افزود: استاندار تأکید دارند که در بخش کمک‌های استانی باید از تمام ظرفیت‌های مازندران در حمایت از مردم پاکستان استفاده شود.

وی گفت : فردا اولین محموله از کمک های مردمی مازندران درقالب هشت دستگاه کامیون وتریلر برای سیل زدگان پاکستان ارسال می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 شهريور 1389
یاد شاعر بخیر که گفت گهی زین به پشت و گهی پشت به زین
حال جناب ابراهیمی که خود زمانی از اصحاب رسانه بود و اینک به روابطی یک شبه ره صد ساله پیموده و منتقد شده اند چگونه زمانی که رسانه ها خبر از کشته های طرح دریا می دادند ایشان منتقد بود و اینک می گویند چرا خبر نمی دهید؟
به هر حال به ایشان توصیه می شود اندکی تامل کن که دوران تو نیز انشا ا.. افول خواهد کرد و مجددا از اصحاب رسانه خواهی شد شاید آن موقع قدر رسانه ها را بدانی
نا شناس 29 شهريور 1389
از عملكرد درخشان هادي جان كي بايد انتقاد كند
رحمان معتمدی 29 شهريور 1389
مدیریت محترم شمال نیوز شما خسته نشدید اینقدر از هادی ابراهیمی خبرهای کم ارزش توی سایتتون منتشر کردید . یا خیلی بهش بدهکارید !؟یا میخو اهید یه جورایی بدهکارتون بشه !؟ بچه محله دیگه کاریش نمیشه کرد!! تو این دوره زمونه همه چی بده بستونه مگه نه؟
حاج داود 29 شهريور 1389
سخن من دال بر حمایت آقای ابراهیمی نیست ولی برای من سوالی مطرح شد .اینکه دوستان فقط انتقاد و اعتراض کلی می کنند. که این هادی جان عملکرد ش ضعیف است ویا اینکه شمال نیوز از وی حمایت می کند .خوب شمال نیوز از چه کسی باید تعریف کنه .از معاون سیاسی امنیتی گیلان و گلستان . ازشهردار تهران ویا از رئیس مجلس باید تعریف کنه .وظیفه یک رسانه خوب حکم میکنه جهت تشویق وترغیب افراد کار خوب را خوبتر معرفی کنه.این که اشکالی نداره .دوستان اگراعتراضی دارند بهتر است باذکر نام ودلیل منطقی عنوان کنند. انصافا قبلی ها بهتر بودند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.